Iphone yazılım yükleme programı indir

Google Chrome'u indirme ve yükleme

landgohunversbest.ga/the-destiny-of-germans-in-st-ivan.php Ekranda aksi belirtilmediği sürece verileriniz silinmeyecektir. Klavyedeki Shift tuşuna basılı tutarak Yazılım Güncelleme butonuna basın. IPSW dosyasını seçin ve işlemi başlatın. Cihazınızda herhangi bir sorun varsa ya da daha iyi performans için büyük yazılım güncellemelerinden sonra temiz kurulum yapmayı tercih edebilirsiniz. Temiz kurulum yapacaksanız yukarıda anlatıldığı şekilde cihazınızı kurtarma recovery moduna alabilirsiniz. Özellikle Beta sürümden normal süreme dönecekseniz veya destekleniyorsa eski bir iOS sürümüne dönecekseniz kurtarma modunda bu işlemi yapmanızı tavsiye ediyoruz.

Açılan dosya seçim kutusundan indirdiğiniz IPSW uzantılı yazılım dosyasını seçin. Yükleme bittikten sonra iTunes size eski bir yedekten geri yükleme yapıp yapmak istemediğinizi soracaktır. Cihazınıza temiz kurulum yapmak istiyorsanız Yeni bir iPhone olarak ayarla ya da iPad, iPod seçeneğini seçebilirsiniz. Ardından cihazınız üzerinden cihazınızı aldığınız ilk günkü gibi devam edebilirsiniz. NOT: Tekno Bölge ve yazar cihaz yazılım güncellemeleri ve sıfırlama konularıyla ilgili sorumluluk kabul etmemektedir.

Oluşabilecek sorunlardan veri kaybı, garanti dışı kalma, donanımsal ve yazılımsal zararlar dahil işlemi yapan kişiler sorumludur. Bu yöntemi kullanacaklar, aşağıdan güncelleme dosyalarını […]. Fakat başlangıçta biraz ilerledi ve dondu. Bu yaptığım temiz kurulum olmuyor demi ve dfu modunda yüklemenin donmasının sebebi ne olabilir. Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment. Apple logosu durumu ise bambaşka.

Telefon sağlıklı bir şekilde açık kaldıktan sonra yukarıda anlatılan yazılım yükleme işlemi yapılmalıdır. Bataryasini daha bi kac hafta oluyor degistireli teknik servislerden o kadar cok cektim ki bataryayi degistirdiler ekrana zarar verdiler onuda bikac gun oluyor degistireli sonrasinda da bu problemi yasadim ne yapacagimi bilemedim sarja takiliyken telefon tepki aliyor ama bilgisayar telefonu algilamiyor itunes programini deniyecektim onu da uygulayamadim..

Rica ederiz. Yaşadığınız sıkıntıyı aslında iyi bir teknik servisin rahatlıkla çözmesi gerekiyor. En azından kesin tanı koyabilmesi lazım. Bizim cihazı görmeden yorum yapmamız zor oluyor haliyle. Ama eğer batarya konusunda artık sorun yaşamıyorsanız şarj soketindeki bir problem ihtimalini değerlendirmelisiniz.

Elif Hanım tekrar merhaba. İl olarak neredesiniz ve telefonu verdiğiniz teknik servis referanslı bir yer mi? Şırnakta kalıyorum referanslı bi yer değil ve malesef ki burda imkanlar biraz kısıtlı olduğu için telefonum yaklaşık iki haftadır bu durumda. Yani sizin için referanslı bir yer bulmaktan başka bir çare yok gibi görünüyor. Zira problem biraz ciddi ve yanlış müdahaleler telefonu kullanılmaz hale getirebilir. Dediğim gibi bir kaç yere daha gösterin. Onlar da çözüm bulamazsa sorun anakarttan demektir ki onun da onarımı pek mümkün olmaz.

Merhabalar iPhone 5s ekranda şarj aleti ve elma işareti çıkıyor arkadaş yazılım atılması lazım diyor nasıl yaparız? Merhaba, bir sorum olacaktı. Ben iphonemin şifresini ve icloud şifresini unuttum. Faturam var. Telefonumu nasıl açabilirim veriler silinmeden?

Ya da sıfırlayabilir miyim? Mehmet merhaba. Öncelikle veriler silinmeden işlem yapamayacağını belirtmemiz gerekiyor. Zira şifre unutulmuşsa cihaza erişim mümkün olmayacak. Apple müşteri hizmetleriyle irtibata geçip, durumu anlatmalı ve faturayı onlara göndererek telefondaki blokeyi kaldırtmalısın. Sonrasında senden iTunes yardımıyla yazılım yüklemen istenecek. Verilerinin geri gelmesi için ise iCloud hesabını bir şekilde kurtarman gerekecek. Merhaba, ben restore işlemini başarıyla uyguladım. Bi sorunum vardı düzelir diye maalesef düzelmedi.

Arama başarısız sorunu arıyorum. İnternette bir problem yok kullanırken sadece biri beni aradığında yada ben birini aradığımda kafayı yiyor telefon. Şebek yavaş yavaş düşüp arama başarısız diyor sizce sorunu nedir? Aldığınız hatanın mutlaka bir kodu ve o kodun bir açıklaması olmalı. Tüm hata kodları için şu makaleye göz atabilirsiniz. Dilek merhaba. Arkadaşınızda telefonun faturası duruyorsa Apple müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilir, blokeyi kaldırabilirsiniz. İşte telefonumda giriş yapılı olan değil de eski icloudu kullanarak telefona bağlasam olmaz mı yani bilgisayarda itunese eskisini bağlayıp güncellesem?

Hayır, hangi iCloud açıksa onun bilgilerini girmek zorundasınız. Eğer fatura da yoksa evet, yapacak bir şey yok. İtunes ile geri yükleme yazılım işlemini yaparken ise hata kodu 14 ü alıyorum sürekli. İtunes güncel ve farklı portlarda denedim. Farklı kablo denedim sonuç yine aynı. Sebeplerini araştırdım ve herşeyi denedim sonuç aynı. Ne yapabilirim? Şimdi ekran restore hatası uyarısı var.

Telefonunuzda donanımsal bir arıza olması muhtemel. Bir teknik servise danışmanız en doğrusu olacak. Zaten yapılması gereken hemen her şeyi yapmışsınız. Merhaba lutfen bana acil yardim edin telefonum 5s itunese bagliyorum yazilimi indiriyor hersey normal apple cizgisi 85 oraninda falan donuyor iphone firmware geri yuklenirken hata veriyor -1 sorunu ne ola bilir acil yardim. Ana kartı vidalarını sıkıştırmak ya da biraz gevşetmek işe yarayabiliyor.

Yazılım yükledikten sonra iCloud hesabını istememesi için yapılabilecek bir şey var mı? İphonemi bul özelliği kapalı olması yeterli mi? Merhaba, ekranımda leke olduğu için servise verdim. Yiğit merhaba. Öncelikle telefonu kişisel verilerinle servise vermemeni öneririz. Telefonunu yedekle ve sıfırladıktan sonra servise ver. Senin telefonunun ekranı değişir. Telefon değişirse zaten yapacak bişe yok veriler uçtu demektir. Fabrika ayarlarına zaten dönemezler çünkü senin iCloud hesabı bilgilerine ihtiyaç duyulacak.

Varsayalım ki telefonun sıfırlandı ya da değişti, bu durumda telefonun iCloud bölümünde yedekleme özelliği açıksa ve bugüne kadar yedekleme yapılmışsa, tabiiki istediğin zaman, istediğin yerden bu verileri alabilirsin.

Ücretsiz alanın 5 Gb olduğunu unutma! Nazlı Hanım merhaba. Telefonunuzun modeli nedir ve hangi aşamada güncel değil uyarısı alıyorsunuz. Umut merhaba.

iPhone, iPad ve iPod Touch ipsw indirme:

GPS Takibi Çocuklarınızın ve çalışanlarınızın konumunu kontrol edin. Aksi takdirde, Apple'ın sunduğu yeni özellikler burada çok iyi herhangi bir kullanıcı geçecek. Yeni bir güncelleme gelmiş fakat güncelleştirmeye korkuyorum tekrar açamam diye. Said aleykümselam. Söylemek yeterli, 10 bir çok hoş geldiniz değişiklikleri getiriyor. Ekran ya da batarya olabilir.

Telefonun faturası varsa Apple müşteri hizmetleriyle irtibata geçmelisin. Aksi taktirde yapacak bir şey yok. Tanaydın Bey merhaba. Bu konuda yapabileceğiniz en basit şey, telefonunuzun faturası varsa Apple müşteri hizmetleriyle irtibata geçmek. Doğrulama mesajı için gerekli işlemleri yapıp, size yardımcı olacaklardır. Orhan merhaba. Değişim cihazlarına zaten fatura verilmez, değişim evrağı verilir ki bunların ikisini de saklaman gerekiyor. Sim kart konusunda da problem yok, kendi sim kartını takıp kullanabilirsin.

Bilgileri biliyorsan, çıkış yapıp kendine başka bir hesap açabilirsin. Geri yükleye tıkladığımda bu hatayı veriyo. PC ye en son sürümü indirip kurdum. Ama donanımsal hatalar olduğunda o tarz gariplikler olabiliyor. Apple destek bölümünü aradım formatlayın düzelir belki demişti. Menüden de yapabilirsiniz bunu, makalenin girişinde anlattık. Ama yine cihaz geri yükleme yapmıyorsa, garantiye başvurmalısınız. İleride daha büyük sorunlara yol açabilir. Tekefonlla yükleme yaparken wifi de kopukluk olursa dosyalarda hata olabiliyo demişti.

O yüzden Pc den sıfır kurulum yap belki düzelir dediler. Sizce sorun nedir. Abi ben bişey soru cam abi de iphone 5 var ve telefon kapandı tamamen hesaplarının şifresi de bilmiyor hiç bî şey yapamaz miyiz. Ancak bahsettiğimiz tarz bir durum olmadan sürekli donuyorsa, işletim sistemi kondisyonunu kaybetmiş olabilir. Böyle bir durumda da telefonu sıfırlamak en doğru çözüm olacaktır. Donanımsal bir arıza da olabilir tabi. Yüklenmemiş güncelleme varsa, yapın. Telefonunuzun garantisi olmalı zaten. Yetkili servise başvurarak, ücretsiz onarım da talep edebilirsiniz. Yukarıda ne anlatılıyorsa onu yapacaksınız.

Ama önce telefondan, kablosuz bağlantı yardımıyla güncelleme yapmayı deneyin. Buradan, yorumla size yapacağım tüm yönlendirmeler yukarıdaki makalede mevcut.

iphone yazılım yükleme programı indir

Yapmanız gereken sadece dikkatli bir şekilde takip etmek. Hayır, o şekilde bir imkan yok maalesef. Telefonu değişmekten başka çare yok. Apple ürünlerinde imei onarımı da aynı şekilde yapılamıyor. Tayfun by öncelikle cvbınız adına teşekkürler blackberry kullanıcısıyım sizce bb passport modeli kullanışlımı sağlıkçı olduğum gibi mükemmel bir tomog.

Bizce Android ya da iOS kullanan iyi bir telefon almalısınız. Şunu denediniz mi? Sorun batarya kaynaklı olabilir. Yazılımsal olup olmadığından emin olmak için makale anlatıldığı gibi, telefonu kurtarma moduna alarak işlem yapmayı denemelisin. Aziz merhaba. Yukarıda anlatıldığı gibi yazılım yüklemesi yaparsan, sorun büyük ihtimalle çözülecektir. Diğer bir ihtimal saat fonksiyonunu takip eden pil ama onunla ilgili olması saçma. Zaten öyleyse bile onarımı mümkün olmaz. Peki işlemi telefon açıkken mi yaptın yoksa kurtarma moduna alarak mı?

Ayrıca telefonun garantisi var mı? Ayrıca hata kodu 39 ne? Bir çok farklı sebebi olabilir. Detaylara şuradan göz atabilirsiniz. Cıhazın faturası varsa o iş kolay apple sıtesınden destek hattını ara dosya oluştursunlar 3 veya 5 gün ıcınde aple sana mail atar ıtunnes uzerınde. Format onaylandı dur o zaman cekebılırsın çekerken destek hattına bağlan telefona yabancıysan onlar yapman gerekeni sana söylerler yaklaşık olarak 1 buçuk saat sürüyor vr bu esnada 3 kez aranıyorsunuz çünkü onlarda sıstem uzerınden takıbat yapıyor. Merhaba Halil Bey. Telefoncu Entegesi bozuldu dedi ve değişimi parçayı bulursam yaparım dedi tlye okurmu yani caliisirmi değiştikten sonra.

Merhaba, iphonelarda entegre değişimi çok zor ancak konuştuğunuz usta garanti verebiliyorsa yaptırılır tabi. Merhaba, sıvı aldığı için mutlaka içindeki donanımlardan bir tanesi bozulmuştur. Ama yine de şansını deneyip yukarıda anlatıldığı gibi yazılım yükleme işlemini yapabilirsin. İşe yaramazsa cihazdaki parçalar değişip denenmesi gerekecek. Şarj soketi veya batarya bozulmuş olabilir. Her şeyi sonuna kadar yaptım fakar firmware geri yükleniyor da kalıyor yarım saat sonra hata veriyor. Yani sorun firmware yüklemesinde mi öyleyse nasıl düzeltebilirim? Şimdiden teşekkürler. Tayfun abi bende ı phone beş var şimdi abi hersey tamam da bunun eski sahibi ı phone mu bulu acık bırakmış ve apple kimliğini falanda hatırlamıyo hiçbişekilde.

Toprak kardeşim merhaba. Faturası yoksa açılmıyor maalesef. Bu konuda tek yetkili Apple müşteri hizmetleri. Said aleykümselam. Telefonunla ilgili yazılımsal veya donanımsal bir çok ihtimal söz konusu olabilir. Ama bir teknik servis bakmadan çöp demek için erken. Yapamayan kişiyi saymıyoruz tabi, bazen bir kaç kişinin bakması gerekebilir. Aldığın hatayla ilgili tüm yönlendirmelere şu sayfadan bakabilirsin. Ayrıca şu makaledeki tüm tavsiyelere de uymuş olman gerekiyor.

Eğer bunlar tamamsa donanımsal ihtimaller düşünülmeli. Ama bunun için teknik servise danışman gerekir. Örneğin batarya bozulması gibi basit bir durum bile olabilir. İçinden çıkardığı parça yerine takılmıştır mutlaka. Eğer linklerle ilgili denemeleri yaptıysan, tabi, daha iyi bir teknik servise başvur.

Ekran ya da batarya olabilir. Net arıza tespiti için bir teknik servise danışmalısınız. Tabi yazılımsal olduğunu düşünüyorsanız, yukarıda anlatıldığı gibi yazılım yüklemesi de deneyebilirsiniz. Şu an piyasadaki bir çok iPhone 4 ve 4S modeli baseband dediğimiz bir arızaya geçmiş durumda. Arızanın Türkçesi telefon ömrünün dolmuş olmasıdır. Bu yüzden tüm tavsiyelere uyulmasına rağmen hâlâ aynı hatalar alınıyorsa, sonucu bu duruma yormak en mantıklısı olacak.

Iphone yazılım yükleme programı indir

İndirme işlemini ilk defa yapıyorsanız, uzun sürebilir. Yani devam edebilir. İndirme işlemini oradan takip edebilirsiniz. Sonrasında ise ilgili bölümlerle karşılaşabilmek için işleme baştan başlamanız gerekecek. Eğer sürümn güncellemesi yaptıysanız, iCloud geri yüklemesi problemi bu sebeple oluşmuş olabilir. Tabi sağlıklı bir internet bağlantısının kurulamaması gibi sebepler de var.

Merhaba, iPhone 6s cihazım ios9. Sildiğim sms ve whatsapp mesajlarına iTunes veya iCloud olmadan ulaşmak istiyorum. Enigma ve imobie gibi recovery programlarını satın aldım ancak işe yaramıyorlar.

Öne çıkan videolar

Bunu yapabilmek için bildiğiniz bir yol var mı veya bu hizmeti satan firmalar var mı? Ondan sonra Touch İD bozuldu ve o bozukken şarjım da hızlı bitiyor. Bunun üzerine servise gittim sordum ve bana bu yukardakini yapmamı söylediler. Sizce ne yapmalıyım? Merhaba, batarya bozulmuş olabilir, ayrıca parmak izi sensöründe kısa devre olmuş olabilir, cihaz garantiliyse yetkili servisine götürmenizi öneririz. İyi günler ıphone 5imin ahize sensörü bozuk telefoncular değiştirdi ama yapamadı yazılımsal olabilir mi yazılımsak ne yapmam lazım.

Samet merhaba. Yazılımsal olduğunu düşünüyorsan, yukarıda anlattığımız şekilde, iTunes yardımıyla yazılım yükleyebilirsiniz. Çok düşük de olsa bir düzelme ihtimali var. Eğer düzelmezse dokunmatiğin değişmesi gerekecek zaten. Öncelikle daha iyi ve referanslı bir teknik servise danışmayı deneyin. Fakat yüksek ihtimal sonuç alamayacaksınız. Çünkü iPhone 4S modellerinin çoğu artık ömrünün tamamladı ve baseband dediğimiz hat ortaya çıktı. Sizin telefonunuzda da tahminimizce aynı problem mevcut. Aynen öyle ki onlar bile çözüm bulamayabilir. Yaşadığınız sorun ürünün kullanım ömrünün dolmasıyla ilgili.

Kolay gelsin. Öncelikle sorunu tam olarak anlamalısınız. Örneğin bilgisayar telefonu görüyor mu veya hat takılıyken dışarıdan arayınca çalıyor mu? Ekran ya da batarya bozulması gibi donanımsal arızalardan da şüphelenmelisiniz. Eren Merhaba. Yazılımsal bir arıza da olabilir, donanımsal da. Emin olmak için sıfırdan yazılım yüklemesi yapman gerekiyor. Verileriniz manuel olarak yedekleyin ve telefonu menüden fabrika ayarlarına döndürün. Sonra da cihazın kurulumunu yapmadan, yukarıda anlattığımız gibi yazılım yüklemesi gerçekleştirin. Kurulumu yaptıktan sonra uygulama yüklemeden bir süre gözlemleyin.

Eğer sorun devam ediyorsa, sorun donanımsal olabilir. Bunun için ise bir teknik servisin bakması gerekir. Telefonunuz elma işaretinde kaldıysa geçmiş olsun, Baseband dediğimiz hatayı almış olmanız çok muhtemel. Yukarıda anlatılanlara harfiyen uyarak, yazılım yüklemesi yapmayı deneyin. Sonuç alamazsanız bir teknik servise başvurun.

Iphone4s ekran sifremi unuttum kurtarma modunda format atmaya calisiyorum her adimi uyguluyorum olmuyor nedn? Olmuyor derken hangi adımda hata alıyorsunuz? Bir hata kodu var mıdır ve telefonunuzun modeli nedir? Merhaba iphone 5s telefonum sürekli açılıp kapanıyordu telefoncuya götürdüm yazılım atacagını söyledi ancak başarısız oldu yazılım atarken kendini açıp bırakıyor ekranda sürekli itunes yazıyor lütfen yardım.

Bu durum bataryanızla ilgili olabilir. Tabi donanımsal bir arıza da baş göstermiş olabilir. Lütfen şu makaledeki tüm tavsiyelere uyduğunuzdan emin olun. Yukarıda anlatıldığı gibi telefonu kurtarma moduna alarak, yazılım yüklemesi yapmayı deneyin. İşe yaramaz Apple müşteri hizmetleriyle irtibata geçin.

Hesap bilgileri doğruysa yardımcı olacaklardır. Merhaba : iphone etkileştirilemedi hatası üzerine apple müşteri hizmetleri ile iletişim kurup yazılım yüklemeye çalıştık ancak sürekli olarak sona doğru 48 kodlu hatayı aldım. Kendi çabalarınızla çözebileceğinizi sanmıyoruz. Hatta hiç çözülememe ihtimali de var. Tavsiyemiz bir teknik servise danışmanız. Hesabımdan çıkış yaptım, telefona reset attım falan ama hiçbir işe yaramadı.

Telefonumun yazılımını güncellemeye kalktım ama güncelleme denetleniyor ekranında kalıp duruyor. Kısacası telefon hiçbir şeyi güncellemez hale geldi. Ne yapmam gerek? Selin Hanım Merhaba. Denemesi gereken hemen her şeyi denemişsiniz. Peki yukarıda anlattığımız gibi telefonu kurtarma moduna alarak yazılım yüklemesi yapmayı denediniz mi? Hayır daha yapmadım, birkaç gündür neler yapabilirim diye araştırıp durdum sonunda sitenize rastladım. Yukarıda yazılanları yaparsam telefondaki sorun kesin hallolur mu peki? Emin olamadım pek. Büyük ihtimalle hallolur.

Zaten o şekilde de düzelmezse Apple yetkili servisle görüşmeniz gerekecek. Muhtemelen iOS 9. Yazılım yüklemesi kendine getirecektir. Denemekten zarar gelmez. Apple müşteri hizmetleriyle irtibata geçmelisiniz. Abi yerden iphone 6 buldum 2 hafta acik tuttum felan sahibi felan gelmedi nasıl format atarım apple kimligi felan istemede dogrulamadan.

Telefona kurulmuş bir Apple kimliği varsa onu her türlü ister.

iPhone için müzik indirme programları

Yani doğrulama aşamasını atlayamazsın. Sen önce imei sorgulaması yap. Telefona çalıntı ihbarı verilmiş mi onu öğren. Aksi halde hattını taktığında sıkıntı olur. Şu makale yardımcı olacaktır. Güncelleme yaptıktan sonra apple kimliği istedi girmeme rağmen kabul etmedi, yanlış dedi. Telefona erişemiyrum. Ios u yükselttiğime pişman oldum. Nasıl format atabilirim?

Öncelikle Apple kimliğinizi bilgisayar üzerinden açarak, kullandığınız bilgileri doğru olduğundan emin olun. Sonrasında yukarıda anlattığımız şekilde telefona yazılım yüklemesi yapmayı deneyebilirsiniz. Ancak verilerin silineceğini ve Apple kimliğinin sizden tekrar isteneceğini unutmayın! Yani sizin yapmanız gereken öncelikle Apple kimliğinin doğruluğundan emin olmak. Telefonum 5s gold açılmıyor takılı talıyor apple işartinde ne yapmalyım ilk recovery moduna aldım ve itunesten geri yukleme yaparken hatası alıyorum.

Telefonum itunes ekranında kaldı açılmıyor. Ne yapacağım hakkında bilgi verirseniz sevinirim kolay gelsin. Doğukan merhaba.

iPhone Restore İşlemi Nasıl Yapılır?

Telefonunda şarj soketi ya da anakart gibi donanımsal bir arıza olma ihtimali oldukça yüksek. Zira hata 9 genelde bu tip arızaları işaret eder. Bunun haricinde dikkat etmen gereken tüm hususları şu makalede bulabilirsin. Eğer her şey tamam olmasına rağmen hata almaya devam ediyorsan, garantisi varsa yetkili servise yoksa da herhangi bir teknik servise başvurmanı öneririz.

Tuşu yaptırmadan işlem yapmak istiyorsanız telefonu kurtarma moduna alarak yukarıda anlattığımız gibi yazılım yüklemesi denemek. İşlem sonunda verilerin tamamının silineceğini unutmayın! Tamam işte, kurtarma moduna zaten home tuşuyla geçilir. Tuşa basılı tutarken telefonu bilgisayara bağlayacaksınız. Makaleyi dikkalice okuyun. Ama telwfon acik durumda.

Herhangi bi işlem yapilmiyor ekran karanlik oldugu icin. Ekran aktif durumda degil. E tabi telefonu kapatamıyorsun. Bu durumda yapman gereken üst tuşu yaptırmak. Başka türlü kurtarma moduna geçiremezsin. Tüm hata kodları ve çözümleri için şu bağlantıyı kullanabilirsiniz. Biz 50 numaralı hatayı göremedik, 50 olduğuna emin misiniz? İnternet ortamında aynı hatayı alan başkaları da var ama genelde daha eski sürümü kullananlar.

Ekran yokken kurulum yapamayacağınızı unutmayın. Yardimci olabilirmisiniz? USB ile ilgili bir sorun olması yüksek ihtimal. En azından Apple öyle yorumluyor. Önce şu makaleye göz atarak sorunu tespit etmeye çalışın.

iPhone, iPad veya iPod touch'ınızı güncelleme

iPHONE TEMİZ YAZILIM YÜKLEME NASIL YAPILIR? kullanıyorsanız klavyenizden o tuşa basarken GERİ YÜKLE butonuna aynı anda. Bu noktada da yazılım dosyasını harici indirip yüklemek en mantıklısı. Peki iOS cihazların yazılım dosyaları başka bir cesohivepesy.gq dosyaları.

Sonrada şu makale yardımıyla nerede eksiklik olduğunu kontrol edin. Telefon apple logosunun altında dolum kısmı yarıya gelince hata verıyo 1 yaziyo? Teşekkürler şimdiden. Merhaba Ben telefonu yurt dışından getirttim ve format attım dediğiniz yöntemlerle. Bağlanıyorum itunes telefonunuzdan yanıt verin diyor. Ama telefonum kilit ekranı ve acil aramadan başka birşey göstermiyor. Ne yapmalıyım yardım ederseniz çok sevinirim.

Selamun Aleyküm ıphone 4s telefonum var telefonum ı tunesde kaldı yazılımı ındırdım güncelleme yaparken elma işareti ve altında loading cubugu geliyor ama daha bi milim olunca telefon kendini kapatıp tekrar acıyor tahminime göre tel kendini o anda kapatmasa sorunsuz sekilde kurtarma işlemini gerçekleştirecek sizce sorun nerede nasıl çözebilirim … teşekkürler.

Iphone 6 plus cihazıma itunes aracılığı ile ios 9. Not: en son sürüm itunes mevcut. Ve şuradaki yönlendirmeleri uyguladınız mı? Kullanmaya çalıştınız disk dolu. Menüye ulaşabiliyorsanız ayarlardan sıfırlamaya çalışın. Sonra tekrar itunesa bağlayıp yükleme yapabilirsiniz. Teşekkür ederim. Merve merhaba. Eğer telefonunuzda donanımsal bir arıza varsa, çözüm mümkün olmayabilir. Diğer ihtimallerde ise küçük de olsa bir şansınız var. Lütfen şu makaledeki yörüngeleri uygulayın. Home tusunaa bastıktan sonra islem basliyo ve telefon kendisi otomatik olarak recovery modundan cikiyor bunu nasil duzelte bilirim?

Orta tuşa basıp, cihazda iTunes logosunu gördüğünüzde, telefonu bilgisayar doğru bağlarsanız işlem başlar. Ancak sonrasında yazılım yüklemesi uzun süreceğinden bu moddan çıkabiliyor. Aynı hareketi tekrar yapmak, işlemin sağlıklı devam etmesini sağlar. Ama sürekli bu moddan çıkıyorsa, home tuşunuz sağlıklı çalışmıyor ya da cihazın başka bir hatası buna sebep oluyor demektir.

Şu makaleyi okuyun. Şimdi ise geri yükleye tıklıyorum yaklaşık 15 dk sonra ağlarını kontrol edin bağlantıda sorun var gibi hatalar veriyor yardımcı olur musunuz? Apple sunucularında sorun olabilir. Ara ara tekrar deneyin. Geri getirme yolu varmıdır? İşlemi daha dikkatli tekrarlayın. Kurulum ekranı gelmediği sürece, işlem başarıyla sonuçlanmıştır denilemez. Eğer iTunes bir hata kodu verirse bizimle paylaşın. Merhaba benim iphone 4 um var dustu ve ekrani kirildi acmak isteyince cizirliti bi ekran gorunuyor. Itunes e bagladim ve sifirlamak istiyorum ama ekrani goremedigim icin kapatamiyorum ne yapmaliyim.

Yukarıda anlattığımız şekilde telefona yazılım yüklemesi yaparak kilitten kurtulabilirsiniz. Bu aşamada iClodu ya da Apple kimliği hesaplarına hakim olmanız gerektiğini unutmayın. İlgili hatayı listede bulamadık. İşe yaramazsa başka bir bilgisayarda işlem yapmayı deneyin. Başka bir kablo mümkünse orjinal deneyin. Bunlar da çözüm olmazsa başka bir bilgisayarda işlem yapın. Makalede anlatılan ikinci yöntemle iphone 4 üme yazılım atmaya çalışıyorum. Telefonumu anlatılan şekilde kurtarma moduna aldım. Geri yükle ve güncelle butonunu seçtim ve işlem başladı. Ancak bir süre sonra telefon kendiliğinde kurtarma modundan çıktı.

Söylediğiniz gibi yeniden kurtarma moduna almadan önce yazılımın indirilmesini bekledim. Yaklaşık 1,5 saat yazılım indiriliyor dedi ve ardından bunun yerinde yazılımınız güncel ibaresi belirdi. Bunun üzerine telefonu yeniden güvenlik moduna almaya çalışsam da başarılı olamadım. Bu durumda telefonuma nasıl format atabilirim?

mSpy nedir?

mSpy, kendini nihai kullanıcıların güvenlik, emniyet ve pratiklik ihtiyaçlarını karşılamaya adamış takip çözümlerindeki küresel liderlerden biridir.

mSpy - Bilmek. Engel olmak. Korumak.

Nasıl çalışıyor?

Mobil takip yazılımının bütün gücünü kullanın

Messenger uygulamalarını takip edin

Takip edilen cihaz üzerindeki sohbet ve mesajlaşma hizmetlerine sınırsız erişime sahip olun

Bizimle 7/24 iletişime geçin

Özel destek ekibimize e-posta, sohbet ya da telefon üzerinden ulaşabilirsiniz.

Verilerinizi saklayın

Verilerinizi güvenle saklayın, yedekleyin ve başka cihazlara aktarın.

Birden fazla cihazı takip edin

Akıllı cep telefonlarını (Android, iOS) ve bilgisayarları (Mac, Windows) eş zamanlı olarak takibe alabilirsiniz.

mSpy ile takip edin

24/7

7/24 küresel müşteri hizmetleri

mSpy her müşterinin değerini biliyor ve 7/24 müşteri hizmetlerine büyük bir önem veriyor.

95%

Müşteri memnuniyeti %95

Müşteri memnuniyeti mSpy’ın en önemli önceliğidir. mSpy müşterilerinin yüzde 95’i aldıkları hizmetten memnun olduklarını ve hizmetlerimizden yeniden faydalanacaklarını söylüyor.

mSpy müşterileri memnun ediyor

  • mSpy’i bir kez denedikten sonra, bu uygulama bir ebeveyn olarak hayatımın paha biçilmez parçalarından biri haline geldi. Çocuklarımın neler yaptığı konusunda beni haberdar ediyor – bu sayede onların iyi olduklarından emin oluyorum. Aynı zamanda, ayarlarını değiştirerek hangi kontak kişilerinin, sitelerin ya da uygulamaların engelleneceğine karar vermek de beni memnun ediyor.

  • mSpy çocuğumun internet aktivitelerini tamamen denetimim altında tutmama yardımcı olan iyi bir aplikasyon. Eğer karşılaşırsam, bütün şüpheli kontak kişilerini silebilirim. Modern ebeveynler için iyi bir seçim.

  • Her ebeveyn için çocuklarının güven olmasını sağlamak temel bir önem taşır. Ve mSpy kızımın yanında olamadığım zamanlarda ona göz kulak olmama yardımcı oluyor. Şiddetle tavsiye ediyorum!

  • Oğlum 7/24 telefonuyla meşgul ve bazen onun kötü bir şeyler yapmadığından emin olmak için kontrol ediyorum. mSpy oğlumun düzenli olarak kullandığı her şey için bana güncellemeler sunuyor.

  • Yanlarında olmadığımda, çocuklarıma göz kulak olmak için iyi bir uygulama arıyordum. Ve bir arkadaşım mSpy’ı tavsiye etti. Ona bayılıyorum! İnternetin fırtınalı denizin çocuklarımı güvende tutmamı sağlıyor.

Endorsements

Uygulama genel olarak yasal takip kullanımı için tasarlandı ve yazılımı kurmak için elbette ki meşru nedenler bulunuyor. Mesela şirketler, çalışanlarını şirket telefonlarını güvenlik amacıyla takip ettiği konusunda bilgilendirebilir.

Next Web